.

fick veta i morse att vi har prov i det jobbigaste ämnet jag vet nästa torsdag. jag fattar inte hur jag ska kunna lära mig ALLT tills NÄSTA vecka. men jag får väll inte sattsa på så bra betyg.

jag mår lite halv dåligt idag. mäst så är den gudomliga värk som jag har i hela kroppen. den enda minna vänner har hört av mig är typ AJ och DET GJORDE ONT. =) dom tyckte ett tag att jag skulle sätta mig i rullstol och vara stilla.=) men dagen har gått bra ändå.

på luncen var det så äklig mat så jag, josse och viktoria gick på subwa (stavning typ). jag har alldrig förut ätit där så det det blev premier. men det var ganska goda mackor.

efter skolan blev det så klart stan. mäst för att fördriva tiden tills bussen gå men också för att få insperation för vad jag ska köpa till min bror i födelsedags present.

om någon har ett tips på vad man kan köpa till en kille i tjugo års åldern får ni gärna ge förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0