zekes

är glad att zekes gick vidate igår. dom är så söta. fattar inte att man kan bli ett så stort band och dom startade förbara ett halvår sedan. jag hoppas att dom vinner hela skiten. =)


nu är det bara att hålla tummarna på att date går till final dom med.

har jag gått fel?

när jag kom till pappa idag så var första tanken har jag gått fel? nej jag hade inte gått fel. dom är nu äntligen klar med köket. det ända som är kvar är lister och fogfyllning. men det är så små delar som man knappt meärker att det fattas. det är nu en svar fond väg och rästen är vita. det blev väldigt snyggt. men kan knappt fatta att m,an bor där. men förhoppningsvis så vänjer man sig.

jag har firat pappa på hans dag. han blev jätte glad över blomman han fick. det är en mini avokado träd. alla som har sett den tycker att den är ganska cool. det tyckte både pappa och mari också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0