24 maj

idag for jag till pappa. hans systrar är här nu i norland. så jag har varit med dom nu på eftermiddagen.

ja nu har jag gjort en sak som jhag har gruvat mej för länge. men jag blev riktigt förvånad att det gick så lätt. ja nu är jag redo för josses utmaning. hihi ja om hon inte har dragit sig ur som hon brukar =) ja nu kanske ni undrar vad jag pratar om haha ja det ska ni inte få veta om ni inte vet om det för då kommer ni bara reta mej om det inte blir av.

det som står under det hära ska ingen utom josefin nilsson alias josse läsa. hej då alla andra


utmaning till josse
plats: statiol
tid: 9.00
dag: onsdag 27/5
orsak att inte gå med på det: dåligt väder, sjukdom, fordon trasigt
jag vill veta om du går med på det
har du funderingar hör av dej

nu alla som inte heter josefin nilsson ska skämas för att ni har läst det. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0