måndag tisdag

måndag

jag jobbade kväll typ inget  hände, tyckte att det var onödigt att skriva innan jag började jobba på grund av att inget hade hänt och när jag hade slutat för dagen så var jag så trött.

tisdag

jag jobbade dag. det hände inte så mycke idag heller.

imorse fick jag hjälpa en tant att klä på sig min handledare tog fram kläder och sa åt mej att sätta på henne det. jag gjorde som hon sa men tyckte att tanten hade lite kläder på sig men handledaren hade ju tagit fram dom kläderna och jag brydde mej inte om det. det gick inte så lång stund så kom en av personalen och sa åt mej att följa med. vi gick till tanten när vi kom in sa personen "ser du något som är fel". jag såg inget som var det. jag fick veta att tanten skulle ha en långärmad på sig. jag sa åt hene att jag inte visste det och att handledaren hade troligen glömmt det. då fick jag svaret "det borde du förstå själv att hon inte kan ha så här lite kläder". jag blev så sur på henne. det var som om hon trodde att jag hade jobbat där flera år.
hon skälde ut mej jag kunde inte förstå varför hon var så sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0