24 juli blääää

idag mår jag pytom. om jag jag förklarar så här med ett ord magsjuka då förstår ni hur jag mår. jag får inte gå ut från mitt rum utom när jag ska tömma magen. =) bra förklaring utan att något mår illa över det. jag har huvudvärk och är helt utmattad. jag hoppas att det går över idag för annars kommer jag inte få gå ut på tisdag. sur sur men det är ju för allas bästa.

så jag har typ sovit och sett på tv hela dagen. men nu är jag less på att må dåligt men det är ju inte jag som bestämmer när jag ska bli frisk.

jag är uttråkad jag har inget att göra. inget bra på tv, ingen rolig person på datorn.

men men det är ju inte ert fel att ni inte vill vara inne nu. ja nu ska jag deppa lite får se hur länge jag är vaken.

puss och kram från er sjuka kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0