23juli

 

idag har det regnat och regnat. så jag har varit inne och latat mig hela dagen. jag börjat tycka att det börjar bli tråkigt att lata sig. men jag hoppas att solen kommer tillbkaka snart. för jag har förjat att tro att ddet regnar bara för att jag är ledig.

det blir ingen gympa för mig idag för att
1 det regnar
2 jag är alergisk mot regn = huvudvärk, hosta och ont i kroppen
3 jag kan knappt gå pga min tå

idag kommer min bror hem igen. jag vet inte om jag ska vara glad eller sur över det.  det är skönt att han är hem så kanske jag får sällskap. han kan också roa mej när jag är sur och deppig. men det är jobbigt på grund av att då måste jag dela tv och han kommer troligen klaga över hur lat jag är.

till josse
jag undrar om du har tid för din kompis den 19 september. för jag ska gå på bio och se flickan som lekte med elden. och undrar om du vill hänga på. ja jag vet att jag är tidig men du blev ju sur på mig sist jag gick och såg stig larsson så jag ville fråga innan jag glömmer bort det.
så nu har jag frågat i alla fall. =)

imorse såg jag på harry potter och fenixorden på tv. så nu är jag laddad. jag vill bara medela att jag är ganska bra på att skrika och prata med personerna på filmer. =) så det ska jag försöka att träna på att vara tyst för annars kommer jag bli utmobbad av dom andra på bion. men jag hoppas att jag inte kommer skrika eller prata med dom på filmen på tisdag.

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0