19 juli

jag vet inte vad jag ska kalla dagen. den har inte varit tråkig men inte rolig heller.  inte händelserik men inte heller ohändelserik. den är inte lyckad men inte olyckad. jaja men ni får bedöma själv vad ni vill kalla den.

ja jag vaknade uptekte jag att min bror hade kommit hem. han hade varit i åsele och både jag och mamma trodde att han skulle komma hem på förmiddagen men nu låg han och sov . han skulle ju skussa mej till pappa hade han lovat. så mamma for vi 11 tiden. då var det bara att vänta . han klev up vid tolv tiden ungefär. då fick jag veta varför han hade kommit så tidigt. det var något om att en väns mamma hade hamnat på sjukhuset. när vi skulle fara skulle jag sätta på mig bältet uptäkte jag att det var spya på den. bläää så hans vän hade råkat spy i hans bil. =)

så när vi kom till pappa så städade mari han sbil för att vara snäll. menhon missade bältet så när mari skulle skussa elin fick hon spya på¨tröjan. hon blev jätte glad.


men nu har han åkt tillbaka till stockholm. han kommer igen på torsdag.

men hela min dag har hengt runt en spyig bil. =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0