18 juli

hjälp!!!!!!????????

för några veckor sedan eller kanske inte veckor häldre månader sedan sa jag att jag hatade en låt och hatade sångaren. han var dålig och jag störde mej bara på honom när han sjöng.  satt nyss och kollade på ett pogram som gick i repris. sångaren var med där och han sjöng sin låt som jag för några månader sedan sa var dålig dålig.
jag satt nu och tyckte att den var ganska bra. det skrämer mig lite men det käns ändå som jag men det kanske bara behövde lite tid att börja tycka om låten. när han hade sjungit klart så skulle han sjunga en svensk låt som jag har hört mycke när jag var mindre. sångaren var ju inte svensk om ni inte förstod det.
men det lät riktigt bra och jag tyckte att han var duktig.  jag tyckte att han var riktigt söt när han sjöng den också.  ska jag nu tycka om han eller ska jag hata honom. varför måste jag ändra mej ofta. om jag säger till någon att jag inte tycker om en affär eller låt eller vad det är så kommer jag tycka om det efter några veckor kanske månader.
varför kan jag aldrig bestäma mej varför måste jag ändra mej. det är lika jobbigt varje gång när jag måste erkänna att jag har ändrat mej att jag har börjat lyssna på något som jag hatar. men på köpet så är det en av minna vänner som älskar han och när hon försökte för några månade sedan få mej att lyssna på honom sa jag bara att ahan var urusel och jag aldrig kommer lyssna på honom. men nej då nu gör jag det

nu har jag erkännt att jag har börjat att tycka om en sångare som jag hatade för några månader sedan.


idag for jag och mamma ner till ullånger. vi for på höga kusten expo. där är allt hand gjort så det är ganska kul att gå där det känns som man går tillbaka 30 år. jag köpte ett halsband som är form av ett hjärta och gjorta av någon tråg som är virad runt runt.

sedan gor vi till mormor. det är lika kul varje gång. man behöver nästan banta innan man far dit. för det är nästan uppgödnings anstalt. när man är där får man jobba lite också. det kan vara att ta ner något från vinden till att limma ihop en stol. idag fick jag  sätta upp en taklampa i hallen. när jag hade fått upp den och klivit ner från pallen hon hade så kom dom på att det är bäst att kolla om lampan funkade. själv klart var den paj så det var att vingla sig upp dig på pallen och bytta den.

men nu är jag hemma igen. ska se på melodikryssen i kväll. det ju måns zelmerlöw som är programledare i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0