11 juli

ja idag har jag bara varit på nätramarknaden. det fanns inget som jag ville ha så jag handlade inget. efter for vi upp till min farbrors stuga som ligger jätte nära. va var där ett tag innan vi började att fara hem. i bjästa stannade vi till för att hälsa på en vän till pappa som har byggt ett nytt hus. det var jätte vakert man kunde inte fatta att dom bodde där. om ni tänker er ett hus som dom bygger på tv så var det dubbelt så vakert. i köket var det typ sex meter i tak höjd och längst upp hade dom emn takkrona i kristal och det var i köketdä kan ni tänka er hur det såg ut i dom anndra rummen. det kändes som man kom in i ett slott eller något sånt. det var stil rent och frächt. =)

när vi kom hem tittade solen igenom molnen väldigt härligt när man bara har sett moln och regn hela veckan. så nu ska vi grilla och sitta på altan och bara njuta av sommaren =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0