vill gråta

jag vet inte varför men jag vill se den igen och igen. jag skulle kunna se den en hel dag. varje gång jag ser den strömmar tårarna nerför mina kinder. det kan vara för att jag har nu sett den några gånger och vet vad som händer. men det som gör den så jobbig är att den är helt san. att det har värkligen hänt den där lilla flickan. hon är så söt kan inte fatta att dom kunnde göra det.

om ni vill se den så her jag länken här ner. den är 9 minuter lång men värkligen värd att se. jag tror att jag ska se den en gång till innan jag stänger av datorn. =(

http://media.causes.com/544740?p_id=80357685&ref=nf



andra skoldagen

ja det har varit ganska m¨normal dag idag. på morgonen  hade vi vår första valbara kurs timme. jag hade självkänsla. det gick bar och det var inte så tråkigt som jag hade trott så jag tror faktist att jag kommer att klara det. sen har vi haft pykologi och medecin. vi har också  haft massor av rast timmar. det känns som vi bara har haft rast hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0