funderingar

"min väg är inte lika lätt som din så du måste förstå mitt beslut. du får inte heller tro att det är ett lätt beslut. det är det svåraste jag har varit med om. det har tagit lång tid innan jag var riktigt säker att det var den här vägen jag ville gå. men nu är det bestämt.  tror du att jag kommer att klara det? det tror jag i alla fall. varför ska jag inte klara det. det är ju det här jag vill eller vill jag värkligen det här. tänk om jag inte klarar det. det kanske var det dåligt beslut. vad vet jag. jag har aldrig gjort det här förut. så jag är lika nervös som du. det är helt nytt.
gud nu blev jag ju nervös. jag som bara skulle medela att jag nu ska färga håret."

vad tycker ni? den är ganska kul. det tycker jag i alla fall


måndag

hej hej nu är det måndag. jobbigt? Hmm ja men vad sa man göra. man måste ha måndagar för att kunna ha fredag.

jag vill också gratta min moster rosa som är ett år äldre idag. tyvärr så frår jag inte träffa henne på jätte länge så jag kan inte gratta henne. men förhoppningsvis så kommer hon upp till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0