fredag

idag har jag kämpat mig i genom. jag mår halv dåligt men har inge feber så det var bara att kämpa. jag har huvudvärk och är helt matt i kroppen. inatt har jag bara sovit några timmar så det kan vara orsaken också.
vi har ätit pizza och snart blir det tårta. så jag kommer vara nöjd i kväll.

hur är det med er då? hoppas att ni har det bättre än mig.

trevlig helg alla i alla fall

hallllååååå

dax att kolla hit viktigt viktigt

jag har bytt abonemang på mobilen så då har jag också bytt sim-kort. mitt problemet är att alla och då menar jag alla nummer har försvunit. så ni måste ge mig era numer igen. jag har samma nummer så ni kan smsa mig om ni vill eller annars skriver ni här som en komentar eller vad ni vill för  mig spelar det ingen roll.

ni behöver inte men om ni vill att jag ska svara på sms eller när ni ringer är det en fördel att jag har era numer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0