en tur till stan

idag gick jag ner till stan för att gå på banken och biblioteket. när jag var klar med mina uppdrag i stan gick jag och kollade lite i affärerna. det blev ett par byxor och en halsduk. jag hade i bakhuvudet att jag skulle behöva gå på stan dom närmaste veckorna när jag väntar på bussen så¨jag handlade inte så mycke och gick bara på två affärer.

ja imorgon smäller det eller vad man säger. imorgon är det skola igen. det känns lite skönt men ändå ganska jobbigt att man måste upp vid halv sju imorgon bitti. det stora frågan just nu är vad jag ska ha på mig men det ordnar sig nog. måste göra i ordning alla och lägga allt i rätt ordning i kväll för jag kommer vara död imorgon. jag hoppas att det inte bara jag som har det problemet.

men men vi syns morgon om ni inte tänker vara dum mot mig igen som ni brukar göra när vi börjar/slutar skolan och båda två är sjuk eller har försovit sig. men om ni har såna  tankar så vill jag bara säga det vågar ni inte göra för då blir jag väldigt ledsen och sur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0