onsdag

tisdag
jag jobbade kväll så det blev inge skrivande.

onsdag
jag har jobbat dag i dag. det var sista dagen på praktiken så nu har jag lov. det har varit ganska slapp dag jag vet inte varför. jag lämnade alla lappa  som skulle lämnas och underskrivas. så nu tror jag att jag inte måste fara ditt mer. på efter middagen hade havet apt så jag och min handledare fick gå upp då träffadejag sandra hon skulle ochså gå sin sita dag men hon jobbade kväll.

mammas dator har pajat så nu siter jag vid vår gamla som går supper segt. det tar som exempel en halv timme att bara komma så långt så man kan loga in sig på internet.

imorgon ska jag fara på semester så jag vet inte om jag skriver något imorgon. om jag inte skriver imorgon så får jag väll säga hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0