29 april

ja idag har det varit ganska vanligt på skolan.
först data där jag fick tillbaka provet(jag fick vg) jag som trode att jag skulle få lov att göra om det.
sen hade vi engelska där vi gjorde lite övningar.
efter lunch hade vi först medecin. vi läste om hjärtat
efter det hade vi mänken där vi pratade om homosexuallitet och sånt.

efter skolan gick vi och hämtade villes glasögon. hon såg kontig i dom men jag tror att man blir van. sen gick vi på lindex och åhlens. sen gick vi och satte oss i solen och väntade på bussen.maria kom efter ett tag och va med oss.

jag annaras har det inte hänt något

hej svejs lingonfejs  =)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag hatar min glasögon. Kan ingen göra något så att jag ser bra utan dem? :P



2011-05-28 @ 19:50:40
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0