24 april

det har varit ganska lung dag idag. på förmiddagen hade vi nationela i engelska. det gick ganska bara. sedan hade vi två lektioner med mänken. den första pratade vi om kvinnligt och mannligt och den andra läste vi en blomma i afrikas öken (en bok som vi har fått uppdrag att läsa innan sommarlovet). vi fick sluta tidigare så dagen var slut ett. då gick jag josse och viktoria på cubus. det var rea på allt där idag. jag hiottade ett linne. efter vi hade varit där gick jag och josse på hemköp och handlade något att drika. det har varit varmt idag så man blev törstig iallafall jag. sedan träffade vi ida.

när jag var klar på stan tog jag bussen och for och handlade. det var halva priset på massor var frukt tex ett kg äpplen för tio kronor. jag köppte äpplen och vindrivor. så klart smet det med lite godis också. när jag hade handlar klart gick jag hem. mamma jobbar så jag fick laga mat.

jag har också solat lite men nu är det mulet. jag hoppas att det blir sol imorgon.

men hej då mina kära solstrålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0