23 april

det har varit ganska slapt på skolan idag. vi började tio då hade vi mänken (människan socialt och kulurelt). vi pratade om fördomar och såg på en film. sen var det lunch. efter lunchen hade vi no det var ganska slapt vi gorde eget arbete.

när jag kom hem och kollade i min väska så upptäkte jag något najsit. jag hade en frukt där och den hade blivit rutten. så det var frukt klet på allt som var i den. så jag fick tvätta några skolböker =)

efter jag hade ätit fick en inpuls att ut och springa. så nu har jag gjort det det blev 5 km. vi som känner mej vet att jag inte är den som springer. så jag tycker att jag var riktigt duktig. men gud vad det var jobbigt. om jag inte hade bestämt mej hade jag jettupp efter bara en liten bit. men det är jätte sjönt nu när man har klarat det.
det roligaste var att alla jag mötte kollade länge på mej. jag hade råkat sätta på mej min sidensjö ik tröja och troligen var det ett lag från arnäs som var ute och sprang. men det var bara så sjönt att reta dom lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0