21 april

jag engelska nu men det är så roligt så jag har btyp hamnat här nu. efter lunch är det idrott. få se om minna kära vänner kommer att vara med men det märks troligen. dom t6ycker att det är sååååå kull att dansa. men men.

jaja men nu har jag lite problem att skriva läraren kollar hela tiden

men hej minna sköna bönor hej på er

eftermiddag

ja nu har man klarat av andra skoldagen efter lovet.

vi hade dans på gympan det var skit kul. jag skulle vilja fara ut och dansa på riktigt men då måste man ha en dans partner. men jag känner tyvärr ingen som vill och/eller kan dansa. så det blir tråktigt om man far själv. så det blir troligen ingen dans. men ni kan höra av er om ni vill följa mej.

jag känner mej ovanligt lungn inför proven imorgon. jag orkar bara inte träna. det får gå som det går imorgon. kanse kan jag träna lite innan jag somnar inatt. men jag orkar bara inte tränna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0