13 april

det har varit supper väder idag. det har varit soligt och 17 grader i solen det var super sjönt. men man måste ta nakdelarna med det också. jag är röd som en kräffta och har fått sol fräknar. men jag och min halv mamma satt ute typ hela dagen. men det var supper sjönt eter det vädret som vi har haft i några dagar. så solien var värkligen efter länktad. hoppas att det blir soligt imorgon också så jag kan fortsätta med min solbränna. man måste ju börja tidigt om jag ska ha en minsta skans att bli lika brun som alla andra.

när vi satt ute hörde vi att det började att knaka konstigt på altan taket. jag kollade upp och upptäkte att vår lilla lukas var där. troligen hade han gåt ut genom fönstret på mitt rum och ut på taket. så vi ick hjälpa honom ner när han hade kollat klart där.

gustav for ner till stockolm igen idag. han hade varit uppe över hela påsk så man ka väll inte begära mer. men taxin var försenad så han höll på att missa flyget. men nu är jag ensam som baran igen så det går väll bra det med.

men annars har det inte hänt något spesielt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0