första dagen avklarad

Första dagen som universitets student är nu avklarad. Kan igentligen inte fatta varför man ska vara nervös för något som har gått så bra. Det var bara lite klurigt att hitta rätt hus imorse. Men annars så har det varit en ganska bra dag utan det minsta problem. Vi har fått så mycke info om allat möjligt att jag tror på slutet så gick det in genom ett öra o ut genom det andra. Men som tur är så har dom väll ganska bra överensende med att man inte kommer ihåg allt.

Ikväll så ska jag iväg på "nollning". Så det blir väll ganska kul får man väll hoppas. Ni får väll veta imorgon om jag har överlevt haha ne så hemskt är det nog inte.

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-09-05 @ 20:40:07
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0