måndag

tror att jag måste börja skriva vilken dag det är. inte kanske för att ni behöver det men jag har totalt tappat vilken dag det är.

men idag är det i alla fall måndag och jag har haft två föreläsningar. dom var väll inte super bra men jag lär mig i alla fall bättre av att vara där än att bara läsa föreläsningen. men nu är alla föreläsningar slut så det är bara att börja plugga inför tentan. känns hemskt att vi redan har en ny tenta men men håller än tummarna att den förra har gått bra. trodde att jag skulle få resultatet idag men NEJ det är bara att fortsätta att vänta

Kommentarer
Postat av: Karpstryparn

Ja, det var väl inte så bra kanske. Är du intresserad av politik förresten? Besök gärna min blogg då, vem vet, du kanske hittar något intressant, skriver ju om annat också.

2011-10-24 @ 21:22:13
URL: http://www.karpstryparn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0