lördag morgon

kan ionte säga att det det var nyss som jag vaknade det är väll ialla fall 4 timmar sedan men jag har inte kommit ur sängen än. På något konstigt sätt så pluggar jag bäst i sängen, kan inte riktigt fatta varför men jag har aldrig använt skrivbord utan jag brukar oftast sitta i sängen eller i soffan när jag pluggar. Så därför sitter jag än kvar i sängen o har det gott.

Men jag tror att jag ska snart kliva ur sängen och i alla fall sätta på mig kläder som en vettig människa. Man kan ju inte gå runt i pyamas hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: sanna

DAGENS BLOGG - vinnare & ny omgång uppe nu! Missa inte chansen att synas inför ca 1000 besökare, Lycka till! :)



2011-10-22 @ 12:59:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0