tisdag

idag har jag bara haft en föerläsning och det var en gästföreläsning (en som inte kommer på tentan eller annat som kan bedömmas) och den handlade om romers situation i sammhället typ. det var ganska intressant då man kan få en inblick i hur dom har det.

sen for jag hem och började arbeta på det första av övningsseminariumen vi har. så jag tror att jag har skrivit klart den delen nu.

bdw så känner jag inte mig sjuk längre. Så antingen gick min frossa över eller annars så var det den där blomman jag har haft som har luktat så mycke att jag blev dålig av den. jaja den som lever får se =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-18 @ 21:20:48
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0