tisdag o en cykel olycka

ja dagen har väll gått skapligt fort har haft grupp arbete och sen sveriges tråkigaste föreläsning. Men dagen har ändå tuffat på i en ganska snabb hastighet. Sen ikväll så har jag tvättat och hela min tvätt blev torr. Fatta att detta kan hända men det var väll bara för att jag glömde hämta kläderna så dom körde över tiden.

jaja nu ska jag kanske komma till det jag tror att ni väntar på. ja just det cykeloclyckan som jag var med om i morse. Det är väll mindre allvaligt än vad vissa tror. Det var ganska halt imorse när jag skulle till skolan så i en kurva då jag hade ganska hög hastighet så gled bara hela cykeln omkull. Så jag gjorde en liten närkontakt och har just nu lite ont och sveriges största blåmärke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0