typ rosa

Tänk som det kan hända =)
Tog en bok som jag håller på att läsa och satte mig ute. jag hade tänkt att jag skulle bara sitta en stund typ bara högst en timme. Men boken var super bra och jag råkade komma i slutat då allt reder upp sig eller mordet blir löst. Så jag satt inte vara en timme utan jag satt mitt i gassande sol i tre timmar. Så man kan ju säga att jag är typ rosa just nu.

Men jag är glad att jag inte blev röd för det är ju mycke värre. så det blir nu att sitta inne i kväll så jag inte blir röd. men jag överlever nog det =)

Kommentarer
Postat av: Frida Rosqvist

Hejsan, vad händer idag då? (:

2011-06-29 @ 14:24:00
URL: http://sweetybabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0