söndag

Sitter just nu på balkongen med lilla linus och har det gott. Men värmen försvann tyvärr igår så det har blivit ylle strumpor och koffta för att hålla värmen. Men vem kan klaga när man ändå kan ha det ganska mysigt.

Idag har jag inte gjort många knop men jag har i alla fall förflyttat mig till mamma så jag är på plats för veckans jobb. Sen har jag också hunnit springa ner på kyrkogårn och tänt ljus för det som har hänt i norge. Helt ofatbart enligt mig att man kan göra det som hände i fredags och jag känna den sorg som alla dom som har misst någon i detta känner. Jag har också en barndoms kompis som bor i norge just nu och henne har jag inte hört något ifrån sedan i torsdags så jag håller än tummarna på att hon snart kommer höra av sig så att jag vet att hon är i liv. Jag vet att hon bor ganska nära oslo så jag hoppas att hon inte var inne i centrum när det hände. Men jag får vänta och hålla tummarna på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0