hallo

Sitter och kollar på fotboll just nu. Det finns ju inget annat att titta på, så det blev just fotboll denna tisdags eftermiddag eller tidig kväll om man vill kalla det så. Idag har jag gjort massor, ja ni kan inte fatta hur mycke jag har gjort host host. Hehe ne det har inte blivit så mycke gjort idag. Men hur mycke hinner man göra när man sover till 11 och sedan suttit och väntat i en timme på att vårdcentralen ska ringa upp och sedan när dom gör det så kan hon jag pratar med inte fixa det jag ringde för. Så då måste jag vänta en halvtimme till på att en annan kvinna ska ringa upp igen.

Men nu är jag inbokad för att kolla astman och när jag ändå ska dit så frågade jag om jag fick vaccinera mig också och det skulle gå bra. Så jag har slagit två flugor i en smäll och ska bara behöva gå dit på fredag och fixa allt.

Sen är jag väll redo inför 18/8 förhoppningsvis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0