bad o besök

Hallo idag har det hänt massor. Först imorse eller på förmiddagen så var jag och josse iväg och badade. Det var mulet så jag kan ju inte säga att det var super varmt i vattnet och man blev inte heller direkt varm av att vara på land, men vi hade ganska kul ändå. Sen ringde resursplaneraren och lämnade ett röstmeddelande och undrade om jag kunde jobba ikväll. Men innan jag hade upptäkt det och fått tag på henne så hade hon hittat någon annan.



Men tur av att jag inte fick jobba så fick jag istället träffa två av mina kusiner och kusinbarn. Så jag är super nöjd ändå över att jag inte fick jobba.

Kommentarer
Postat av: k a t t i s -v-

Härligt!! Jo allting är bra med mig också :]

Hur ser din helg ut ?

2011-07-22 @ 22:33:33
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0