problem

jag har kommit på ett ganska bra problem som jag inte har tänkt på under sommaren. men nu har jag börjat oroa mig för det så jag undrar om någon kan hjälpa mig. ja nu när sommaren håller på att snart ta slut och min kära kompis josse far utomlands så måste jag ha någon som får mig att börja tyräna igen. i vanliga fall när jag går i skolan så har jag lilla josse som drar med mig på alla möjliga tränings former. men nu under sommaren och när hon far så har jag och kommer nog att fortsätta att inte träna.

så jag undrar om någon kan få mig att börja träna eller kan lägga upp ett tränings schema till skolan börjar. för jag måste allvaligt komma i form innan skolan  börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0