tränat

 
jag har varit och tränat idag på FS. josse hade lurat mig att fara på spining. jag säger bara gud va jobbigt. träningsvärk i morgon är något jag troligen kommer ha i morgon annat är undligt.

känns som jag har lite svårt att blogga men jag har allvligt inget driv att blogga.
det är pga att dom flesta som läser den hära bloggen läser den troligen bara för att dom känner mig eller vill hålla koll på vad jag göra och för det andra så har ni så #¤%" problem så ni vill och kan inte svara eller komentera. det känns så jobbigt och tråkigt när man inte vet om ni läser det jag skriver eller bara går in för att kolla om jag har skrivit idag. än så länge så har jag bara en person som läser min blogg för att hon tycker att den är bra ni rästen skulle jag kunna säga gå och dö någonstans där ingen hittar er. men jag ska vara trevlig så ni behöver inte ta åt er.

men om det inte blir någon förändring så vet jag inte om jag kommer att starta en blogg anonymt så att ni inte läser den bara för att.
fundera på det ni =/
 


onsdag

idag är det onsdag onsdag jag försöker att fatta att det bara är onsdag. för mig känns det som fredag redan i går. men det är bara onsdag. ja i alla fall jag är grymt trött idag. känns som jag håller på att bli sjuk men det får bara inte hända. jag som trodde att jag hade vuxit i från mina sjukdomar men nej det var bara vitaminerna som höll mig pigilinus. jag tror jag måste gå och köpa fler så kanske jag blir frisk igen.

just nu skulle jag vilja vara någon annan stans än just här. jag skulle bara vilja göra det nödvändigaste och sen gå hem. men det funkar nog inte så då är det dax att fatta att det inte funkar.

nej men nu har jag klagat klart hoppas att mitt nästa inlägg är mer poetiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0