kallt

himlanch vad kallt det är idag. men det ska väll det vara också som manmma brukar säga man måste känna att man lever. blev ganska förvånad när jag kom ner på stan idag. va lite folk det var dom flästa är ju lediga så då brukar det vara ploppat på stan men NEJ. det blev lite kläder men inte så mycke. jag köpte ett par shorts jag kännder att dom passade för dagens väder.

jag kom på en sak idag i övermorgon börjar jag med hälsopedagogik känns super kul visst ville och josse och ni andra som ska ha det?


god morgon

jag ska snart pallra mig upp ur ängen men jag måste blogga lite först. fattar inte att man kan sova så olika på olika ställen. men det kanske är därför man har två föräldrar =). haha det fattade troligen ingen av er men men orkar inte förklara. idag ska kjag göra allt som jag borde ha gjort på lovet men som skälvklart inte har blivit fixat än suck. men det är därför man har sånhära dagar innan skolan börjar igen.

igår färgade jag håret jag blev självklart inte nöjd men nu får detse ut så här tills min ekonomi har råd med en ny färgning. men jag är ändå glad att det ser normalt ut.

vad har ni för er då, ni är ju så tysta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0