-



idag har jag varit ute i det vackra vädret och hurtat lite. ganska skönt att få röra på sig. men det var även skönt att få lite ljus. det händer inte så ofta när man gå iskolan hela dagen och det är mörkt när man går dit och även när man går hem. när jag kom in så hade mamma fixat fika. i bland tror jag att hon vet när jag är kaffe sugen.

på eftermiddagen så har jag tvättat. det är ju så kul att man vill hålla på med ofta eller ej. en nu har det blivit fixat också.


fattar

du tror att jag inte hör vad du säger
eller fattar vad som blir sagt
du tror att jag inte kan se dina blickar
och tolka dom väl
jag säger att jag inte bryr mig
och att det inte spelar någon roll

men vill du veta

jag hör allt du säger och även det som inte blir sagt
jag ser dina blickar och fattar vad dom betyder.
jag hör även dina suckar, komenarer
och allt annat som är menat till mig.
allt detta fasnar på mitt hjärta och följer mig livet ut
även om jag vill det eller ej.

/flickan

jag hittade den hära texten på en av dom bloggar jag läser. blogg ägaren hade skrivit den för få en person att fatta. jag tycker att den här passar på dom flesta och den är skriven så bra att man fasnar vid den. skälvklart frågade jag henne om jag fick lov att lägga upp den här. hon blev glad att jag gillade den.

vad tycker ni? 
 


Utmanad!

Är utmanad av felicia

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Var 8 år, jag gick i ettan

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
jag gick första året på gymnasiet och startade min blogg

FEM SNACKS DU GILLAR
1. popcorn
2. Ostbågar
3. dip grönsaker
4.Chips
5. -

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Typ ingen haha

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Resa
2. Köpa massa kläder
3. Spara
4. spara lite till
5. Resa lite mer

FEM DÅLIGA VANOR
1. lägger alltid massa saker på golvet
2. Gör läxor i sista sekunden
3. har alltid tv på men aldrig något ljud på den
4. beroende av datorn och bloggar
5. kontroll behov

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Vara med kompisar!
2. Shoppa
3. blogga
4. skriva
5. sola

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. Läder
2. päls
3. magtröja
4. -
5. -

FAVORITSAKER
1. sminket
2. Mobilen
3. Kameran
4. Datorn
5. -

Jag utmanar alla i op2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0