bara jag

 
hej hej nu är jag här igen eller jag vet faktist inte om det värkligen är jag som sitter här. jag har blivit så anorlunda på sista tiden. men jag tror i alla fall att det är jag.

mår lite halv dåligt idag. jag är än förkyld sedan i början av januari. men nu har kroppen börjat bli trött så jag mår bara sämre och sämre. men jag är lagom frisk för att inte vara hemma. men lagom sjuk så att det blir jobbigt att gå i skolan och vara aktiv. men jag ska gå på och köpa vitaminer och sånt för att kurera mig. jag måste bli frisk snart. annars måste jag bli sjuk så det går över snart. jag är less på att vara sjuk. men färdig pratat om det.
jag ska nu fortsätta att kämpa på och håller tummarna på friskhet snart.



nu ska jag ner och äta en semla. mumms

jag dör

skulle nyss skriva ut ett papper som jag behövde. men då var det något fel på skrivaren som vanligt. men i alla fall så fick vi igång den igen. men då var det några (förlåt) idioter som hade försökt att skriva ut samma sak tio gånger minst. så det tog ungefär 10 minuter att frå pappret kul va. josse trodde att jag hade dött eller något sånt.

men men nu har jag fått ur mig mina aggressioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0