varning för pensionärer




nu ska jag inte skräma iväg alla mina blogg läsare. men jag har nu fått veta att min mormor bloggar. det tycker jag är ganska skrämmande. men hon är ganska duktig ändå. jag skulle aldrig kunna fantisera ens att hon skulle sitta vid datorn, men sedan så köpte hon en. nu i sommar när jag var hos henne så undrade hon vad jag gjorde. jag sa då att jag bloggade och vad det var för något. nu har jag fått en förfrågan från henne om jag skulle vilja hjälpa henne att fixa desigen på henne BLOGG.

fatta att jag tappade haka när jag hörde det. men hon är ju också min mormor så man kan ju inte annat än att skratta.  

jag var nyss in på bloggen och det var ju hur spännande som helst. om man nu ville veta att tex. hon har stickat strumpor åt ruts barnbarn eller nu har jag lagat klopps.

jag undrar bara om hon kommer få mycke läsare. jag kommer i alla fall läsa den =)

självklart kan jag hjälpa henne med desigenen för jag hoppas inte hon kommer fixa den själv. men inte förvånar mig längre det är bara att axeptera att hon är lite mordärn hon med.

vad skulle ni göra om era mor och far föräldrar började blogga som ni?

Kommentarer
Postat av: C ♥

de har verkligen mycket snyggt! :)

2010-08-21 @ 15:45:22
URL: http://ailicec.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

jag kikade in, ha en fin dag!

2010-08-21 @ 16:00:55
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0