skolan

självklar så är även jag på skolan. jag orkade inte skriva i morse jag orkade knappt sminka mig så det var en jobbig morgon. men det är måndag också. så det var inte så konstigt enligt mig i alla fall.

men nu är jag på skolan och lunchrasten är snart slut. jag har tre lektioner kvar innan man får åka hem. då ska jag ner och åka min första tur från resecentrum eller vad det nu heter. det är i alla fall nya busstationen. om jag slutar riktigt tidigt kanske man hiner upp och kolla på när tågen kommer in. ni tycker att jag är konstig. men om ni bodde i norrland (då norrland ovanför sundsvall) i några månader. skulle ni fatta att det är en stor sak att man kan åka tåg.



brukar ni åka tåg ofta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0