HJÄLP MIG snälla

jkag kanske är ganska udda men nu vill jag färga hårt igen. men jag vet inte vilken  färg jag ska ha. för jag blir lika besviken varje gång jag färgar det. inte för att det blir fel färg utan att jag ångrar att jag inte valde det andra förslaget.

för jag är så här att jag vill vara super blond eller ha mörk brunt hår. så när jag är blond vill jag vara brun hårig och när jag  har mörkbrunt så vill jag vara ......

fattar ni problemet

 lindsay-lohan-picture-1.jpg image by Rajarkillen

dom är inte direkt lika varandra så man kan ju inte ta ett mellanting. det är bara dom här färgerna som jag vill ha. någon som kan säga vad jag ska göra??

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' ska snart åka till älskling. själv?

2010-08-21 @ 14:22:30
URL: http://www.nettys.se
Postat av: Sondreida

Great site, keep up the good work!

2011-03-01 @ 11:44:24
URL: http://sondreida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0