förlovad



jag tycker att det är så grymt fjantigt att förlova sig när man är ung. det värkar som att det har blivit som ett litet mode att förlova sig nästan på direkten med den man är kär i. men jag tycker att det bara är så fjantigt. vissa gör det mer som att bara få uppmärksamhet över saken. men jag tycker allvaligt inte att man ska förlova sig när man är under 20 år. ja om man nu har varit i hop med sin kille/tjej i flera år så ja om det känns som att det kommer hålla några år till i alla fall. men inte om man har varit i hop bara något år.

vad tycker ni om saken?

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag tycker som du!



SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-08-29 @ 17:35:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: ~ /\ n G ii E

Jag och min kille har varit tillsammans 2 år (3 år i maj) och vi ska förlova oss. Om man älskar varandra och det är äkta, så varför inte? Men det är en annan sak om man bara varit tillsammans i nån/några månad/månader. Jag älskar min kille och jag tycker inte det är löjligt. Löjligt är det om man är 14 bast och skriker hej kom och hjälp mig.

2010-09-01 @ 00:45:21
URL: http://masria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0