han var snäll

 
efter skolan i dag gick jag och josse och fikade. efter det gick vi på cubus för att fördriva tiden. men jag råkade fördriva den lite för länge så jag höll på att moissa bussen.

jag sprang ner på nygatan. där så jag bussen. men när jag nästan var framme så åkte den. jag stanade och tänkte "japp nu får jag lov att vänta en timme till" men då såg jag bussen stanna en liten bit i väg iväg och öppnade dörren. jag sprang dit.

det var en av minna kompis från förrs morbror. när jag klev på sa han
"jag såg dig komma springande och hur besviken du blev när jag åkte. så jag tänkte ähh jag stannar och plåckar upp dig"

gud vad jag blev glad. det är tur att det finns snälla personer ibland.
 


hihi inte kul =)

på matten i dag hände det som inge vill vara med om. jag skulle sätta mig och göra matte provet som jag hade laddat för hela dagen. jag tog stolen som stod vid bordet. men när jag satte mig på den så vek sig benen där bak och jag föll men den hög smäll i golvet. allvaligt minns jag inget av det. det är typ en lucka mellan jag satte mig och att jag stod upp bredvid den. hela klassen blev knäpp tyst och bara stirrade på mig som dom väntade att jag skulle börja stört grina elller något sånt. läraren frågade mig om det hade gått bra. skälv klart sa jag att det hade det för det säger man alltid alla fall jag. jag skulle kunna säga att det gick bra om jag hade brutit benet eller något sånt. hela klassen började gapskratta. jag tyckte att det var bara almänt pinsamt. men men det är väll kul att man kan roa klassen på fredag eftermiddag.
jag fick sedan plåga mig i genom provet men värk överalt. ja jag har nu ont i bakhuvudet,nacken,axeln, armen, handleden, ryggen om det inte är mer. jag hoppas att det går över.


hej hej

gissa var vtror ni att jag är? bibblan var annars. vi har haft två lektoner idag än så länge. inget spessielt har hänt. jo en sak har hänt faktist. minna aktier har gått nef så jag ligger på minus. tråkigt va?

ute är det grått och tråkigt. snart har vi medecin och sen blir det matte= prov för min del. ni kan hålla era tummar för att det går bra. jag har inte tränat men jag vet inte vad det ska göra för skilnad.

sista lektionen är läraren sjuk på så vi får sluta tidigare. men det gör inte så stor skilnad för min del. för jag måste ändå vänta till tre när bussen går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0