mumma

 

ensamen. ja dom kom inte idag och min bror har farit till sitt andra hem = flickvänen. så jag sitte själv men det klarar jag hoppas jag.

jag vet inte vad ni vill veta. aktiekunskapen gick bra det jag fattade = 0. så jag kan medela dig jossefin nilsson att du kommer att fatta = -10.=) annars gick det bra. vi slutade typ kvart i tre  så jag tog själevad bussen hem. det fick jag ångra. för jag har skavsår under trampdynorna så jag vet inte hur jag ska klara av att vara på benen imorgon.

gud vad jag klagar på min blogg. det posetiva med dagen är att vi hade värdens slappaste förmiddag med matte och två filmer. det kan man inet klaga över.

någon som vet vad mumma är?



undrar

jag undrar bara vem eller vilka som igentligen läser min blogg. kan ni inte slänga in en komentar. ni får vara anonym om ni har lust med det. om ni vill kan ni också skriva vad ni tycker om min blogg.

tack i förhand =)


jag ska klaga av mig

jag kan medela att jag har ONT i armen. troligen så tror dom flesta i mon klass att jag överdriver.  JAG GÖR INTE DET!!!. jag har så ont i min arm att i vissa lägen så tror jag att det skulle vara mindre smärtsamt att bara amputera bort den. men jag kan medela att det inte kommer på frågan. jag älskar min arm (i vissa lägen). men men slut pratat om min arm.

jag är så less på skolan och den här veckan nu. jag skulle i nu läget lungt kunna har lov en vecka. men det gå ju troligen inte. det är bara en lektion kvar för dagen. jag hoppades hela förmiddagen att han skulle vara sjuk. men som syd är så har jag sett han nu. så jag får väll hoppas att han har BLIVIT sjuk sedan jag såg han =).

ne men nu måste jag gå. håller ni tummarna för att han har blivit sjuk med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0