impossible

I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible

Don't ever think that I'm proud of what I've done
What we had in common, now it's gone

/måns zelmerlöw

kväll

nu är måndag avklarad och det är bara fyra dagar kvar innan helg. jag ska nu vara allvalig dagen har gått fort och då menar jag inte vanligt fort det har gått ovanligt fort. men måndagar är ju inte så långa och hälst inte när man inte behöver vara på samhällen. dår slutar vi vid halv ett när vi har lurat peter att vi jobbar.

efter skolan gick jag ner på stan för att få insperation på vad jag ska önska mig i julklapp. men  det kommer troligen komma. jag hoppas på det i alla fall.
 

tja

ja nu är lovet slut och skolan har börjat igen. men man ska vara posetiv om bara 6veckor så går vi på jullov. nu har vi lunch och som vanligt så sitter vi i biblan och väntar på att lektionen ska börja igen. om jag sk vara ärlig så skulledet inte göra mig så mycke om vi bara skulle ha en halvtimmes lunchrast. men det funkar ju inte för även lärarna sk ju ha lunch. ja men nu har jag klgat klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0