helg

gud vad tyst det är idag. hela familjen har farit neråty i sverige minns inte vart dom skulle. men dom skulle i alla fall förbi sundsvall. det var fyra timmars resa dit så dom for tidigt i morse.

jagbhar nyss gjort klar lss uppgioften eller om man ska kalla den klar. det är lite jobbigt när dom har så gammalt word på skolan så man kan inte skriva det klart på direkten. men detr enda som är klar är att kopiera in det som jag har skrivit i dag. sen att se om det blir bra.

ikväll ska jag gå på hockey det är därför jag bloggar så tidigt. man få väll hoppas att det kommer att gå btra idag. men det är bara kul att se när markus näslund gör comback. sen få man väll se om foppa spelar. för min del så spelar det ingen roll. men det är kul att han kan göra så att det går bättre för modo. 

förlåt alla där ute men jag är ganska glad att det går bra för skellefteå i alla fall. dom ligger ganska långt upp i tabelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0