29 maj

 
ja idag sov jag ut jätte länge. sen när väkaren ringde så gick jag upp och åtr en frukost.
jag blev också dissad av pappa två gånger först när jag kom presis ner för trappan.

sa han du har väll inte försovit dej
nej det hade jag inte sen när jag skulle fara så sa han
ska du åka lokalbussen för annars har du missat den riktiga
svaret blev igen nej jag har inte missat någon buss. jag skulle cykla till skolan idag men inte förstod pappa det.
jag skulle träffa josse vid statiol i själevad vi nio sen skulle vi sam cykla.
det gick faktist ganska bra men det var lite jobbigt

vi hade bara en lektion idag på skolan den varade bara en timme och fyrti minuter. efter det gick jag och josse ner på stan. men tyvärr så upptäkte josse att hon hade glömmt sin börrs hemma. så jag fick gå själv men det gick bra ändå.
jag shopade en klänning och ett par piratbyxor eller vad man kallar dom.

när jag cyklade hem mötte jag min halv mamma hon tuttade och vinkade glatt.

när jag kom hem så satte jag på bikinin och skulle gå ut och sola då sa pappa att jag skulle kratta gräsmattan. och så snäll som agvar så gjore jag det.

det har varit soligt och varmt hela dagen. vi satt ute och ät på altan och det var varmt där också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0