25 maj

boktips
män som hatar kvinnor
mikael blir dömd för förtal. efter det får han ett ovanligt jobb att finna den försvunna hariet.
det blir ett jobb han inte trodda att han skulle göra. när han råkar komma in på ett seriemord.

det är en bra bok som jag tycker att man ska läsa. den är lite trög men när den kommer igång så kan man inte sl'äppa den.

första dagen efter lovet. det känndes lite drygt. på morgonen hade vi svenska då började vi med det nya arbetet. det känns lite drygt. efter det hade vi idrott. då for jag och ville ut och sprang. vi skulle springa efter strand promenaden. men vi råkade ta fel väg för ingen av oss viste var den gick. så vi tog en egen väg.
det var bläääääääää mat så jag var hungrig hela eftermiddagen.
efter det hade vi engelska då fick vi veta vilket betyg man fick på nationella. så nu alla glada ni får hålla tummarna för mej. jag är inte glad. =( =(
ja efter det hade vi matte då fick vi tillbaka proven sen slutade vi. ja det gjorde därimot mej hjätte glad. =) =)
vi fick sedan börja tidigare på medecinen. där gjorde jag och ville lite på planchen.

vi fick sluta vi två tiden. då gorde jag inte så mycke tills ville skulle åka hem. efter det gick jag upp till mammas jobb och hämtade en sak. sen gick jag på afären för att köpa lite fick tills imorgon. sen blev det biblan innan jag åkte hem.

det spörrengnade när jag kom hem bläääääää

men men ja nu tror jag att jag har berättat det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0