22 maj

i morse kom min bror hem. jag var inte vaken när han kom så jag fick vara hjätte tyst för att in te väka honom. på förmiddagen gick jag ner på banken för att sätta in pengarna. jag fick lov att vänta en timme där. dom hade också hjätte varmt så man höl på att dö av värmeslag.

när jag var klar gick jag hem för att se om min bror hade klivit upp. det hade han. jag bytte om och var sosial med min bror innan jag gick upp på örnexpo. jag gick och såg på markus fagerval. han var inte lioka bra som jag trodde men det varändå kul att få se honom i värkligheten. jag såg också på en dans show. sen gick jag hem.

jag trodde att min bror då skulle ha åkt men han var än hemma. som vanligt var han glad och berättade om allt mellan himmel och jord. jag fick också höra honom sjunga lite =) =) efter det fick jag lov att hjälpa honom att kolla när nästa buss går. (i bland känner jag mej som en gående busstabel) efter ett tag så gick han jag vet inte om han han till bussen men igentligen får han skylla sigsjälv om han missade den.

när mamma kom hem så gjorde vi paj. vi åt ute det var både skönt och för varmt. jag tror att jag har solbränt mej men det får tiden visa. ikväll ska jag och mamma ha lite mysipysi få se vad vi ser på.

oj vad jag har skrivit mycke nu får jag lov att sluta att skriva så ni inte slutar läsa min blogg.

ett glatt hej då från en solstrålle som jag. =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0