HALLÅ

 
hallå!! har ni dött eller?
jag är inte dum så ni vågar komentera. om ni inte är dum mot mig så är jag inte det mot er. jag vet att det är ganska många som läser varje dag. men något måste det vara om INGEN vågar komentera.
om det är något får ni ge klagomål om ni tycker  att jag skriver så tråkigt.


önskejul del17

17 december

Anna kände sig ganska ensam på sjukhuset. Oskar hade varit och hälsat på. Men han hade varit lite från varande och det kändes som att han höll något hemligt. Men han ville inte berätta det. när hon hade frågat så hade han skrattat lite och se sagt "om du visste". Mer hade hon inte fått ut. nu satt Anna i ett trivselrum och läste en bok som hade kommit med bud. Hon viste inte varm som hade skickat den men den var så bra att hon inte brydde sig inte om det just då. Medicinen började ge några bieffekter. En var att hon var hungrig hela tiden och den andra var att hon mådde illa om hon åt.
Men det som hon tyckte var mest jobbigt var att hon skulle bli undersökt varannan timme. Anna fattade att dom ville hålla koll på henne så att hon inte skulle få några bakslag. Men för henne var det jobbigt för hon kunde inte vara borta eller vara själv längre tider.

på eftermiddagen åkte Anna ner på sövning. Dom skulle ta några prover och samtidigt skulle dom sätta in en port på magen.



jul pynt

jag har nu pyntat granen hos mamma. om jag säger så här det kan var ett av dom sämre stylingarna. men men nu får den se ut så. det känns som att det är tidigt att pynta den men men vad gör man.


fråga

snart är 00 talet slut. ganska skämande men men

vad är typiskt 00 och vad kommer man komma ihåg av det?

nu vill jag bli bombaderad av komment det är ganska många som läser det här. vissa det också med en komentar.

läxor

ja nu har jag snart gjort klart samhällskunskaps frågorna. har varit uppe ett tag för jag hade hört att dom var svåra. skrämde mig lite men men dom var inte så svår som jag har hört. kan bero på att jag har läst ekonomi/aktie. nu har jag bara två frågor kvar. men dom kommer jag troligen hinna göra på skolan eller hemma i kväll.

men nu måste jag göra mig klar för skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0