ont i magen och hungrig =(

 
på förmiddagen gick jag ut och fotade hösten. det blev några sköna bilder men dom får ni se senare när jag orkar ladda upp dom.

jag råkade också hamna på coop forum. det var idag bara 29kr/kg på godis. så skälvklart gick man dit och köpte ett kg nästan.

idag skulle min bror lagga mat. han hade bestämmt att laga lasang (vet inte hur det stavas) och den skulle vara klar fem. men den blev klar vid sex. jag var då värkligen hungrig. men då var den både hård och mycke pepprad. jag som är snäll sa åt min bror att den var supera god. men nu när han ska åka bort i kväll får jag ta något att ät för jag är hungrig än. =(

jag hoppas att er dag har varit bättre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0