ledig

nu är det HELG äntligen =). eftermiddagen gick faktist ganska snabbt. jag fattar inte att tre lektioner kan gå så snabbt.

efter skolan gick vi ner på UH och fikade litre och pratade av oss.

men jagf hoppas att ni får en trevlig helg alla.


bläää

ute så öser regnet ner så man sitter och hutrar om man vill eller inte. men man får väll hoppas på att det är soligt umorgon istället när man äntligen är ledig. men igentligen skulle det bara göra gott om det regnade imorgon också. för jag har så mycke att göra som man bara inte vill ta tid till.

halva fredagen har nu gott. det har igentligen inte hänt så mycke. så jag höver nte direkt berätta om det. just nu vill jag att dom tre timmarna som är kvar av skol veckan bara ska försvinna. men sånna drömmar gå alldrig i uppfyllelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0