berätta inte!!!!!

vi har inte gjort något på skolan idag och då är jag alvalig. vi har haft tre lektioner och två av dom har vi gjort klart vårt arbete. så vi fick typ sluta halv ett. jag väntade med ville på hennes skuss. sen gick jag ner på bilskolan och gjorde lite teori. jag har också övningskört med min bror. vi for och tränade på fickparkering. det var supper kul men olagligt igentligen men ingen kommer att få veta. om inte  ni berättar.



måndag med suck och stön

ny vecka med nya tag. om det bara kunde vara så bra.

jag mår psykiskt dåligt. troligen är det prestations ångest inför provet. så igentligen vill jag bara dra en påse över huvudet och gå och sova och inte vakna innan fredag eftermiddag. men det skulle troligen inte göra saken mycke bättre. men så känner jag i dag i alla fall. det som har orsakat det här är att vi har ett svårt prov som jag vill ha bra betyg på. på köpet har vi ett läxförhör, två redovisningar, ett arbete ska lämnas in och tre böker som jag måst läsa och skriva om. det måste jag göra också.

jag träffade killen jag var käri idag. jag pratade tom med honom. grymmt stolt =). men det skulle inte ha gått lika bra om jag hade träffat honom för ett år sedan då jag var galen i honom. nu bär jag bara inponerad över hur han hanterar saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0