9 juni

 
idag hade vi sovmorgon tills 9.40 då skulle vi få veta betyget i engelska och svenska. som ni förstår gick det ganska snabbt. men under tiden som vi väntade på att få det så städade vi skåpen. så nu behöver vi inte komma tidigt imorgon som dom andra behöver.

efter vi hade fått betygen och ätit lunch gick jag, josse(bosse) och viktoria (ville) ner på stan för att gå och fika. det kommer bli vår sista fika när vi går i ettan. ganska sorglig eller?

när vi hade fikat klart och snackat av oss for jag hem. jag blev så sugen att solan så jag var ute från ett till fyra. så jag vet inte om jag kommer vara röd som en kräfta i morgon men det får bara tiden visa. jag läste också ur min bok som jag inte knapt kan släppa. flickan som leker med elden den är sjukt bra. tipsar alla att läsa hela serien. =)

snart ska jag fara på sommar gympa får se om det är mycke folk. det brukar det var. josse sa att hon också skulle dit. så vi får väll nörda runt där med alla andra som  inte har någon takt känsla. =)

hej då

Kommentarer
Postat av: Viktoria



Våran sista fika :(





2011-05-28 @ 20:07:18
URL: http://viiktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0