3 maj

vi började skolan 11.40 idag och slutade 12.30. förstår ni att jag tyckte det var onödigt att gå till skolan idag. men men nu är det slut ialla fall.

efter jag hade slutat gick jag upp och väntade på att få göra mitt hälsosamtal. jag fick vänta nästan en timmen innan jag fick komma in. men nu har jag gjort det ialla fall. när jag var klar med min så väntade jag på josse som gick in efter mej. så jag var där uppe i nästan två timmar.

när josse var klar gick vi ner på stan. jag hade lovat mamma att köpa tv tidningen åt henne. sedan väntade vi på våra bussar. 

när jag kom hem bytte jag om för att fara ut och springa men när jag presis var klar för att gå ut började det rengna och hagla. det var som att himelen bara öpnade sig det vräkte ner. så jag väntade på att det skulle sluta. men det tog lite tid så efter ett tag bestämde jag mej för att äta först. men när jag satte på vattnet för att värma det slutade det rengna. typiskt eller? så jag for ut och sprang innan det började rengna igen.

hej hej lilla svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0